Wednesday, December 2, 2009

此刻 07 (继续盗用〕

Walao. 跟那些kiwi讲话一时真的会死lo. 你懂为什么我写华文没有? 因为那些纽西兰的人会看英文ma. 不是我要排斥他们,但是真的一时无法忍受。 其实,他们是几friendly的la. 但是,一时他们真的有一点烦叻!! 他们偏偏在我最忙,最火的时候烦我。 结果,我从来不睬他们的lo. 如果有一点时间,他们say hey, 我就 say hey lo. Then, what also tak ada liao. Lol. Sometimes ar, mereka suka cakap language negara mereka. Then saya pun sudah rasa sien liao lo. Mereka rasa sangat happy cakap bahasa kiwi dia yg saya tak faham langsung. Mereka panggil saya guess apa mereka cakap. Walao. Funny daooooo. Dia ingat saya sangat free pergi teka apa dia cakap ar. Saya terus X chatbox, buat kerja sendiri. Saya betul betul tak boleh tahan la. Tapi, ada one thing boleh puji mereka punya. Kalau saya letak busy ar, dia tak akan datang kacau punya. Kalau Malaysian ar, mereka tak kisah punya, terus double click kamu, nudge kamu walaupun kamu tak akan rasa. Tapi, saya pun rasa saya jahat la. So sombong, tak nak choi ppl. Haih. Cat belum baca saya punya msg la. Sien betul. Tak tau mengapa. Tiba-tiba rasa dah sampai masa saya slow down dan berehat. Selamat tinggal.

No comments:

Post a Comment